אסון השיטפון: מנהל המכינה התפטר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אסון השיטפון: מנהל המכינה התפטר

    לאחר האסון בנחל צפית ביום חמישי האחרון, הודיע היום (רביעי) מנהל המכינה הקדם צבאית "בני ציון" על התפטרותו "אין ביכולתי לנחם ולו במעט את המשפחות שאיבדו את היקר מכל"

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יובל כאהן, מנהל המכינה הקדם צבאית שעשרה מתלמידיה נהרגו ביום חמישי האחרון באסון השיטפון בנחל צפית, הודיע על התפטרותו היום ופרסם התייחסות לכך.

    "ביום חמישי האחרון י"א אייר תשע"ח קרה אסון נורא ובלתי נתפס במכינה הקדם צבאית בני ציון שאני עומד בראשה. במהלך טיול שנועד לחנך לערכי החברות ואהבת הארץ, נהרגו הנערות  יעל סדן, עדי רענן, אגם לוי, אילן בר שלום, אלה אור, גלי בללי, מעיין ברהום, רומי כהן ושני שמיר והנער צור אלפי זכרם לברכה".

    "מאז האסון אני קרוע ושבור. לעולם לא אוכל למצוא מילים שיוכלו לבטא את הצער שאני חש. תפקיד ראש המכינה הוא בראש ובראשונה תפקיד חינוכי הדורש אמון מלא של החניכים, משפחותיהם וכל מי שהמכינה נוגעת בו".

    "אני יודע שבצילו של האסון האיום, אמון זה, שהוא היסוד ליכולת להוביל ולחנך, לא יכול להתקיים. לכן החלטתי להגיש את התפטרותי ליפה, יו"ר העמותה, שהטילה עלי לפני אחת עשרה שנים להקים מפעל זה, לזכר בנה בן ציון שי חדד ז"ל, לוחם צה"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו. אני בטוח שהמכינה על חניכיה, מדריכיה, מוריה ובוגריה המדהימים ימשיכו להתעצם, לעשות טוב ולחנך לערכי ציונות, אנושיות ואמת. אני אמשיך להיות מחוייב לכל מה שיידרש ממני לטובת מפעל זה והמשכו".

    "אין ביכולתי לנחם ולו במעט את המשפחות שאיבדו את היקר מכל. אני משתתף בכאבן הנורא" דבריו של כאהן.



    1 תגובות

    מיין תגובות